top of page
חיפוש
Noa Rubin

היום השישים ואחד

היום השישים ואחד.

עזבו את הספסל הזה, תראו איזה חיוך מדהים קיבלתי על הבוקר.

אבל אני עדיין על הספסל. אחרי שלקחתי אותה לגן. ולפני שביום ראשון כל (!) הילדים יחזרו לגן. ובשלישי לבית הספר. בקיצור - חגיגה אמיתית! רק אמא לילדים קטנים תוכל להבין כמה זה מרגש ומקפיץ את הלב. ובתי הקפה? אני נותנת לזה שבוע עד שמשחררים גם להם את הסגר. ומה אני אגיד לכן על מערכת החינוך? להגיד שאמרתי לכן, שאמרתי שאני נותנת לזה שבוע והכל משתחרר? אמרתי. לא מאמינות? לכו שבוע אחורה ביומן הזה ותראו:) זה הרי היה ניסוי מטומטם בבואו נראה אם אפשר לפתוח את מערכת החינוך בצורה כזאת. אנשים שעובדים במערכת הזאת כבר שנים, היו יכולים לדעת טוב יותר. אבל מה לעשות שכל הקורונה הזאת זה ניסוי וטעייה של אנשים שמעולם לא התעסקו במגיפה..? נו מילא, שנגיע לשבוע הבא, שנעבור שבועיים ולא יעלו המספרים באופן תמוה, והכל יחזור למקומו בשלום. ואמרו אמן:) ואף מילה על הממשלה. כי אחרת הפוסט הזה יוצף בקללות ודברי נאצה שלא נצא ממנו:)

ועכשיו לנושא החשוב הבא. נשים יקרות, (ומסתבר שגם גברים), אני עומדת להפסיק לכתוב את יומן הבוקר הזה. אני יודעת שהתרגלתן לטור היומי הזה, ואולי אחדש אותו בצורת בלוג באתר האינטרנט שלי, אבל הפורמט הנוכחי הולך ומתאדה לי. זה לא יקרה בבת אחת, כמו כל תהליך אקס קורונלי שפוקד אותנו בתקופה האחרונה, אבל זה עומד לקרות. אני מודה לכן עמוקות על קריאתכן הנאמנה במשך יותר משישים ימים, כמו שזה עשה לכן טוב, זה עשה גם לי טוב. לכתוב, לפרוק, לשחרר, ולהישאר איתכן גם בימים הקשים של משבר הקורונה. אני שמחה שנשארתן איתי וחיבקתן אותי גם בימים הקשים, ועוד יותר שמחה שכל אחת ואחת מכן לקחה את הדברים שמתאימים לה מהמילים האלו, והתחזקה.

ומילה לסיום בענייני בגדים, שמלות ומה שביניהם. בשבוע הבא מתקיים יריד אונליין נוסף שוות מתלבשות אונליין - פותחות קיץ!, מבית Naama Farber. פרסומים עליו יתחילו אצלי ממש עוד רגע קט. ואני מקווה שתנצלו את מחירי ומבצעי הקורונה האחרונים לתקופה הזאת.

עד כאן להיום אני בחנות 09:3-14:00 היום מחכה ומצפה לכן

מי שעדיין לא לקחה את החבילה שלה, מוזמנת להגיע בשמחה. וייצמן 26 גבעתיים

שיהיה סופש מושלם


Comments


פוסטים קודמים בבלוג
Archive
  • Facebook Basic Square
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
bottom of page