top of page
חיפוש
Noa Rubin

היום הראשון ללימודים

היום הראשון ללימודים. מרגש כל כך. הכניסות לבית הספר התקשטו בבלונים צבעוניים, והילדים באמת באמת שמחו לחזור. אני נותנת להם שלושה ימים עד שהם מתחילים להתבכיין שהם לא רוצים בית ספר:). אבל היום, הם שמחים שהסיוט הזה נגמר. ואני? אם לא היה החום המעיק הזה, הייתי באושר צרוף. אני יושבת בלי לזוז, בלי להוציא טיפת אנרגיה מלבד האצבעות שמתקתקות את המילים, ומזיעה. שמונה בבוקר, ובחוץ - תנור. מזל שסוף סוף הגענו לשיא, ומפה זה רק ירד, ככה לפחות לפי התחזיות.

כמה מילים על ליצמן, שר הבריאות בתקופת הקורונה. רבות דובר עליו ועל זה שנדבק בקורונה וירד מהבמה, ועל זה שהוא ממלמל מילים חסרות פשר בכל ההצהרות שבהן נכח. רק דבר אחד לא נאמר עליו. או שאולי בין כל המילמולים הוא ניסה להגיד את זה ואף אחד לא הבין. לא נאמר עליו שהוא התנגד לכל ההיסטריה שהיתה פה בגלל הקורונה. התרחישים האפוקליפטיים שברסי ניבא והפחיד אותנו בעזרתם, עשרות אלפי מתים וזה, ליצמן ביטל אותם בנפנוף יד, ואת זה לא שמענו עליו. שר הבריאות הממלמל, מתקפל מול מנכ״ל משרדו האסרטיבי. אז אולי כן מגיעה לו מילה טובה, שלמרות שלא שמענו את קולו, אולי הוא אחד האנשים היחידים בממשלה שהבינו על מה באמת מדובר פה. רק חבל שהוא ממלמל, כי מול הנחישות והרטוריקה של ברסי - לא היה לו סיכוי להישמע. כך או כך, נכנס אדלשטיין לתפקיד שר הבריאות, ותוך חצי שעה בערך נכנע ללחץ הציבורי ולקול ההגיון וביטל את חובת המסיכות עד סוף השבוע הלוהט הזה. כל הכבוד לו.

אז ביום חם ומזיע שכזה, נטול מסיכות מחניקות, מלא בתלמידי בית ספר שנמצאים סוף סוף, כולם, בבית הספר, אני ממשיכה לשבת על הספסל, ותולה את כל יהבי בזה שמחר בית הקפה שלי יפתח. יאללה כבר, אף אחד לא יתן לכם דוח, רק ברכות ואיחולים על תחילת העבודה המחודשת. אחזיק אצבעות שזה יקרה.

עוד יומיים מתחיל היריד שוות מתלבשות אונליין - פותחות קיץ!, ואני רצה לעדכן את האתר כדי שיהיו בו רק דברים שקיימים, ומידות שקיימות וצבעים שקיימים. אם עוד לא נכנסתן לאיוונט ועדיין לא הבנתן על מה כל המהומה, תיכנסו מהר ותשטפו את העיניים בכל הדברים היפייפיים שיימכרו שם בהנחות ומבצעים. זה הלינק: https://www.facebook.com/events/3008447859193840

שיהיה יום קל וטוב ואם אפשר - פעמיים כי טוב


Komentarze


פוסטים קודמים בבלוג
Archive
  • Facebook Basic Square
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
bottom of page