top of page
חיפוש
Noa Rubin

היום הארבעים ושניים

היום הארבעים ושניים.

והוא היום הראשון לחזרה לפעילות עסקית מלאה. המצחיק והעצוב הוא, שעד שלא יחזרו הירידים (כלומר התקהלות של מעל 50 איש), ועד שהמשק לא יתאושש לגמרי (מעריכה שלפחות שנה מהיום), פעילות עסקית מלאה לא תחזור. מהיום המאבק מתחיל. חוזרים לנקודת אפס חדשה, שלא ממש ממוקמת על האפס אבל יש לה איפיונים דומים, ומתחילים לעבוד מחדש. ~~~ אז אחרי שבת מתישה, מתחיל עוד שבוע שליבי נחמץ על הילדים. הם מתעוררים לבוקר דומה לאתמול, והארבעים הקודמים לפניו, בוקר שלא ממהרים לצחצח שיניים ולהתלבש, בוקר שאין בו תוכניות לעשות משהו מיוחד, בוקר שלא צפויה בו יציאה מרגשת מהבית. הם מתים כבר לחזור לגן ולבית ספר. כמה שהוא אומר אני שונא בית ספר, לא יהיה מאושר ממנו כרגע לחזור לבית ספר. והיא, בכלל אבודה. שיא היום שלה זה הפגישה עם הילדים בשכונה כשיורדים למטה אחהצ. כואב לי הלב עליהם. ואין לי ממש מה לעשות עם זה. היצירתיות שלי כבתה בערך שבועיים לתוך ההסגר. האנרגיה שלי ירדה אחרי שלושה שבועות, והעבודה שדורשת ממני מיליון אחוז, לא מאפשרת לי ממש להפעיל אותם מהבוקר ועד הערב. נותנת כמה שיכולה, וזה לגמרי לא מספיק. הלמידה מרחוק לא מחפה ולו במעט על החסר במסגרת, בחברים, באינטראקציה מובנית עם העולם שמסביבם. וביום כזה כמו היום, שאני צריכה לצאת מהבית לעבודה, והם לא, זה כואב לי פי כמה וכמה. כן, ברור שאני לוקחת אותם איתי כשאפשר, וכן, ברור שאני מנסה לשמח אותם בכל דרך אפשרית, וברור שצי האופניים והקורקינטים מתחת לבניין עובד שעות נוספות, והם כאילו נהנים מהישיבה הממושכת מול המסכים, ולאכול צהריים מול הטלוויזיה, ושלא באמת חייבים לעשות את המשימות של בית ספר. אבל עדיין. לא יכולה להגיד שהם לא אומללים. וילדים אומללים, זה כאב לב. אתמול אמרתי לנדב, שכל פעם שהוא שואל אותי אם אפשר מחשב או טלפון או טלוויזיה ואני אומרת לו לא - שיגיד ״תודה אמא״. תודה שאת לא מרשה לי. והסברתי לו למה. והוא הבין.

אז איך עושים את זה? איך מתחילים שבוע עם אנרגיות מחודשות ובועטות וחנות אחת שנפתחת שוב, ושני ילדים שנשארים בבית ומתחרפנים? איך? ~~~

ולעניינים אופטימיים יותר: באפריל 18, בתאריך 23/4/18, אתר האינטרנט שלי עלה לאוויר, ומאז הוא עובד לא רע בכלל. באפריל 19, בתאריך 14/4/19 החנות החדשה שלי בוייצמן נפתחה, והתחילה עידן חדש ומרגש במותג ״נועה רובין״. ובאפריל 20, בתאריך 26/4/20, שזה היום, היא נפתחת שוב.

זה אפריל, זה האביב, זאת ההתחדשות, וכמובן...זאת הקורונה. אז בואו לא נתעלם מהעניין המרגש, ונעשה משהו עוד יותר מרגש. שבוע פתיחת החנות מחדש, מתחיל היום, ואיתו פינוקים ומבצעים חדשים. היום יישלח לכן למייל קופון מקפיץ לב, שיאפשר לכן להתחדש גם בקולקציה החדשה וגם בכל הפריטים האחרים באתר.


Comments


פוסטים קודמים בבלוג
Archive
  • Facebook Basic Square
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
bottom of page